.: Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

Saat berbuka puasa..


Setelah kita berpuasa, menahan lapar dan dahaga selama lebih kurang 12 jam, kini detiknya menjelma..Saat yang dinantikan sekelian umat Islam di muka bumi ini..Waktu berbuka puasa adalah antara kegembiraan yang dikurniakan Allah untuk kita yang menyahut Rukun Islam ke 2 ini..kegembiraan lain tentunya sambutan Aidilfitri..

Hmm, hari kemerdekaan bebaru ni, saya berpeluang meluangkan masa lebih lama di dapur untuk menyempurnakan misi "nasi daging" yang di request oleh suami saya..resepinya saya ambil dari internet sebelum kami menuju ke pasar menyediakan bahan2nya..inilah kali pertama saya menggunakan beras basmathi yang selama ini hanya saya dengar namanya..masakan yang unik..persis makanan arab tetapi rupanya digemari oleh suami saya setelah kami menjamu selera dengannya..


No comments:

Post a Comment