.: Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 10, 2011

Days of PAIN..

Dear diary..sumtimes aku pun dh tak tahu nak anggap blog ni apa..cuma yang ada adalah luahan hati dan kadang2 terselit impian dan harapan yang terselindung di sebalik semua ini..aku hadir di sini saban hari kerana ini sebahagian drp hidupku..yelah, di zaman siber sebegini..agaknya diari pun dah boleh dalam bentuk ini..cuma bukan semua harus diceritakan di sini kerana ia terbuka kepada siapa sahaja yang menyinggah..

Hari ni ceritaku berkenaan sakit..yelah selalu jugak sakit 2,3 menjak ni..terbaru ni ataupun skrg ni tgh sakit sangat kat tekak+dada..sampai suarapun tak terkeluar..ka9lo tgk secara fizikal, aku nmpk mcm sihat2 je..tapi bila time cakap+batuk tu datang, huu, seksa..hubby dh bawak gi klinik+teman aku utk 1 hari..dia cuti..tapi still x sembuh..kalo ikutkan ni hari ke 4 aku suffer..malam tadi aku kacau lagi tido hubby ku dengan batuk yang tak habis2..kuat pulak tu..(huu malu dekat jiran..hopefully diorg x dengar laa..)..lebih kurang jam 5 pagi aku kejutkan hubby..mintak ubat..malam tadipun dia dh urut bukan setakat kat tekak kat dada je..tapi belakang dan kaki..(sayang betul hubby kat aku..) (aku pun sayang sgt kat dia..) heh..malu la pulak..tapi sebenarnya aku cukup bertuah memiliki dia..the love of my life..dia menerima semua tentang aku..kebaikan dan keburukan ku..dia menyempurnakan aku..sesungguhnya pilihan Allah yang paling hebat buat diriku yang serba kekurangan..

hmm..pagi ni, aku masih bersama shiro..setelah hubby menghantarku pulang drp klinik wan maihan..shiro skrg ni x habis2 membuatkan hidupku terasa penuh..ia akan mengikut ke mana saja aku pegi dalam rumah ni seolah2 pengiring pulak..hmm, sakit pun terasa ringan dengan kehadirannya..sesekali ia akan melompat atas keyboard laptopku (entah kenapa..jeles kot tgk mommy x tumpu perhatian kat dia)..hai shiro-shiro..

lepas ni aku nak kena packing barang..weekend ni kami ke penang lagi..buat kali ke 3..aku harap sakitku akan sembuh secepat mgkin coz nk kena tolong kenduri kawen nnti..emm..doakan aku ye..

No comments:

Post a Comment